
Vedligeholdelse
Vedligeholdelse af bygning, fælles faciliteter og fælles arealer varetages af bestyrelsen og betales via fællesudgifterne.
I lejlighedens indre varetager bestyrelsen kun vedligeholdelse af indgangsdør og de fælles forsyningsledninger til el, vand og varme indtil disses forgreninger.
Bestyrelsen har indgået en aftale med Cobblestone Facility Service omkring ejendomsservice.
I lejlighederne et det ejerne, der står for vedligeholdelsen med undtagelse af stigestrenge, dvs. lodrette vandrør og varmerør.
Det vil sige, at f. eks. ventiler, ballofixer, vandhaner, radiatorer, alle vandrette rør, elektriske installationer, el kontakter, vinduer, gulve, døre, køkken- og garderobeskabe, toilet kummer, vaske m.v. vedligeholdes af ejer.
Det påhviler den enkelte boligejer selv at vedligeholde sin postkasse i elevatorstuen.
Det vil sige, at al vedligeholdelse, rengøring, reparation efter hærværk samt påsætning af navn skal boligejeren selv sørge for.
Bliver din postkasse beskadiget, kan du henvende dig til firmaet, der har sat postkassen op.
PostkasseShoppen.dk
Tlf: 50589590
www.postkasseshoppen.dk
Vedligeholdelse og fornyelse af dørtelefonen i selve lejligheden påhviler boligejeren selv.
Anlægget i indgangspartiet og forbindelsen fra indgangspartiet til dørtelefonen i lejligheden påhviler ejerforeningen.
Hvis dørtelefonen svigter, undersøg om den er slået fra i boligen. Er den ikke det, kontaktes viceværten på tlf. 53649744, mandag til fredag mellem kl. 7:30 og 9:00. Eller e-mail til facilityservice (at) cobblestone.dk, med angivelse af navn, adresse og telefonnummer, så vil du blive kontaktet af håndværkeren, der skal foretage reparationen.